Banner

Referenties

Advies bij ontwikkeling 
"Rivièra komt met creatieve ideeën en heeft een originele kijk op verpakkingen in vergelijking met andere bedrijven in de branche. In de 5 jaar dat we nu samenwerken, heeft Rivièra zich steeds positief en proactief opgesteld. Het jonge flexibele bedrijf verzorgt de sleeving van onze brands Nivea Soft en Nivea Sun (Invisible) en adviseert bij de ontwikkeling van nieuwe verpakkingen zoals de Nivea Soft pot met de bijzondere designer sleeve.”
Lees meer »
Milan Design Week & Sensation White
Bij de eerste kennismaking met sleeve technieken besloot het graphic quality management van Heineken contact te leggen met Rivièra om te kijken naar mogelijkheden voor toepassing in de eigen marketing.  Die mogelijkheid diende zich snel aan in de vorm van de Milan Design Week 2012, waar Heineken gastheer was in ‘Heineken The Club’.
Lees meer »
Meedenken in ontwerp
"Meedenken, dat maakt het verschil. De positie van een DPG logo op het ontwerp voor een van onze varianten AA-drink bleek onlangs niet correct voor de Duitse markt. Gelukkig trekt Rivièra dan direct aan de bel.” United Softdrinks  is positief over de samenwerking. "Rivièra levert al vele jaren de sleeves voor onze AA-Drink en Raak kindercola."  Lees meer »

Protecting the product
The bottles of Dooley’s liquor by the german family company Waldemar Behn GmbH are sleeved by Rivièra since 2006. "Our product is very sensitive to UV and other sorts of light. Apart of the extensive possibilities in design, the protective effects of the sleeve is also an important reason to choose this kind of packaging for our product.” Lees meer »
 

Disclaimer | Made with by Bo Webexperts

Copyright © 2018 Rivièra product decorations B.V.

Powered by TJ Webstudio