Banner

Heineken

Milan Design Week & Sensation White

Bij de eerste kennismaking met sleeve technieken besloot het graphic quality management van Heineken contact te leggen met Rivièra om te kijken naar mogelijkheden voor toepassing in de eigen marketing.  Die mogelijkheid diende zich snel aan in de vorm van de Milan Design Week 2012, waar Heineken gastheer was in ‘Heineken The Club’. In nauwe samenwerking tussen de graphic quality manager en designers van Heineken Global Commerce aan de ene kant en de account manager en project manager van Rivièra aan de andere kant, kwam het tot een bijzonder eindresultaat. Een sleeve ontwerp dat  drie verschillende patronen onthult onder drie verschillende kleuren licht. In de Milanese gelegenheidsbar was dat fris groen licht in het bargedeelte, warm rood licht in het DJ-gedeelte én blacklight voor het lounge-effect. Heineken is positief over de manier waarop werd samengewerkt van ontwerp naar sleeving  tot op het moment van aflevering van de flesjes op de beurs in Milaan.

Nuchter en doortastend
"Friese nuchterheid met een vleugje Noord-Hollandse doortastendheid maken Rivièra tot een fijne partner om mee samen te werken.” Heineken Global Commerce bemiddelde ook in het contact met Heineken Italië, waar Rivièra mat witte flesjes levert voor dance event  ‘Sensation White Italy’. Verder is de producent van het wereldmerk positief over ‘Your Heineken’. Via website of de Heineken Experience kan consument of  toerist een heel persoonlijke decoratie op een sixpack flesjes laten aanbrengen.

 
heineken

Disclaimer | Made with by Bo Webexperts

Copyright © 2018 Rivièra product decorations B.V.

Powered by TJ Webstudio